Facebook

понеділок, 13 березня 2017 р.

Порошенко запропонував позбавляти громадянства тих, хто отримав паспорт іншої держави добровільно

Спочатку хотів написати "No commets...", але банальність відштовхнула таку ідею. Потім хотілось написати публікацію під назвою "В Україні групка хапуг хоче посилити олігархічний феодалізм", але і так всім відома їхня мета перебування при владі, а це лише один із засобів її досягнення. В кінцевому випадку напишу коротко від себе, адже логічно є апологети цієї ідеї.

Моя кузинка за місяць здаватиме іспит на знання польської з подальшим поданням документів на громадянство. Її, як і багатьох інших, змусили покинути Україну та сім'ю кризові довоєнні фінансові обставини, створені переважною частиною сьогоднішніх українських керманичів.

Мене змусили покинути Україну та сім'ю фінансові обставини, створені одним із безкарних українських феодалів, котрий і надалі чинить один з найбільших гріхів зі своїми працівниками.

У мене тільки риторичне запитання. Чи цей закон, у випадку його прийняття, змусить мене, людину, котра неймовірно тужить за Батьківщиною найбільше в силу кореня цього слова, коли-небудь повернутися з-за кордону із грошима та досвідом, здобутим тут, аби жити на попелі, котрий роблять вони там?!...

1 коментар:

  1. Я вже третій рік спостерігаю з-за кордону що робиться на рідній Україні, і ніяк не можу зрозуміти, коли в українців увірветься терпець на ці знущання. що з ними чинить нинішня "влада". Напевно коли українці вб'ють в собі москля і совок. і перестануть думати моя хата скраю, до Києва далеко а до фронту ще дальше.
    Дуже це все засмучує....якщо лагідно сказати...

    ВідповістиВидалити