Facebook

неділя, 29 березня 2020 р.

COVID-19: Przedłużenie wiz i pobytu w ramach ruchu bezwizowego

Якщо карантин Вас застав в Польщі, у Вас робоча чи шенген віза, або наш "безвіз", що скоро закінчиться, а Ви не встигли постояти в жахливих чергах і повернутися до України, то маєте можливість їх продовжити.
Ось тут посилання: Przedłużenie wiz i pobytu w ramach ruchu bezwizowego.
PRZEDŁUŻENIE WIZY KRAJOWEJ
PRZEDŁUŻENIE WIZY SCHENGEN
PRZEDŁUŻENIE POBYTU W RUCHU BEZWIZOWYM

Не думаю, що це буде легко зробити і не треба буде побігати, але можливо.

UPDATE [2020-03-31]:
З'явилося більш елегантне вирішення для осіб, у котрих карта або робоча віза закінчується в період епідеміологічної загрози. 28 березня 2020 р прийнято закон, який легалізує перебування. Більше тут: Epidemia koronawirusa – specjalne rozwiązania dla cudzoziemców

субота, 22 лютого 2020 р.

Wniosek o zwrot oryginałów dokumentów

Як відомо, діти отримали відмови по odwołaniu. Я скарги не складав, бо не бачив перспективи. Але майже 4 місяці від них жодної інформації, а документи дітей досі у них. Може, нам було би варто їх віддати?!

Отож, написав їм листа за допомогою мого улюбленого ePUAP. Лист загальний, але точно не загубиться, будуть змушені щось відповісти. Іншого способу не бачу, бо вони звичайні подання в канцелярії, чи вислані поштою, ігнорують. Не агітую усім кинутись писати листи в цей спосіб, бо не знаю ще їхньої реакції. За кілька днів відпишусь, якщо матиму інформацію.

І як це робиться? А дуже просто.

1. Шукаємо розділ "Pisma do urzędu"
Pisma do urzędu

2. Натискаємо "Załatw sprawę"
Załatw sprawę

3. Вибираємо куди надсилаємо, різновид листа, заголовок та зміст ("прошу бла-бла-бла...").
Pismo ogólne do podmiotu publicznego
Звісно, потрібно мати ePUAP. А чому у Вас його іще немає?

UPDATE [2020-03-09]:
Отримав відповідь через 2-3 тижні, цілком хороший спринтерський результат. А все ж, воно працює! Воно - це ePUAP. Відповіли, що "у зв'язку (з моїм зверненням)" увага! - "від 2019-11-25, просять Urząd do Spraw Cudzoziemców, Departament Legalizacji Pobytu, Wydział I Postępowań Odwoławczych надіслати їм справи". Це означає, що таки знайшли моє давніше паперове прохання тоді й лише тоді, коли хвіст їм ePUAP почав пекти. Висновок: пишіть до них, любі друзі, використовуючи той клятий ePUAP, бо то для них кадило, яке вони реєструють у своїй упередженій свідомості!

UPDATE [2020-08-12]:
Повернули. Але до кого я тільки не писав листи через ePUAP. До МВС і до Ради міністрів теж. Тільки так на них можна впливати.

вівторок, 27 серпня 2019 р.

Lycamobile

Не співатиму од, а просто опишу досвід, набутий під час реєстрації в Lycamobile.
Вибір на цього віртуального оператора впав виключно через його привабливу пропозицію безлімітних дзвінків до українського Київстару. Оскільки усі мої рідні та практично усі друзі та знайомі використовують саме його, вирішив спробувати долі. Відомо додатково, що вони пропонують безкоштовні дзвінки до уераїнської Lycamobile. Мені від цього наразі ні холодно, ні тепло, але все ж.
Мій Heya (T-Mobile) теж має відносно непоганий тариф для дзвінків на усі номери в Україні: 55 грош за хвилину, або 29 грош за хвилину на 30 днів, якщо замовити послугу ХХХХХХХ. За умови, що я поповнюю на 20 або 25 злотих свій рахунок, плюс тих 10 злотих, а потім 0.29х(кількість пробазіканих хвилин), то виходить добряче більше 30 злотих в місяць, які Lycamobile пропонує заплатити за мінімальний пакет М.
Отож, процедура. Заходимо на сторінку. Є можливість змінити оператора. Я був новим абонентом. Тому замовив карту SIM. Можна вибрати один з трьох її розмірів. Перші мої граблі, а їх було двійко, - оплата картою. З картою у мене гаразд: польська, перевірена не однією оплатою в інтернеті. Проте, після оплаьи, отримав помилку, що транзакцію не прицнято. Як результат - блокада оплати на банківському рахунку. Добре, що сума невеличка, а саме 14.50 злотих. Дзвоню до оператора - радить напимати до служби підтримки, а кошти повернутьсч самі на рахунок за якийсь час. Вирішую не писати їм. Чееаю кілька днів і роблю спробу оплатити безпосередньо з рахугку, уникаючи різних там ХХХХХХ. Щоправда, в браузері теж не отримую жодного повідомлення, про позитивне виконання процесу купівлі товару, SIM в моєму випадку.
За ХХХХХХ днів приходить мені сімка.

Докучає голосова пошта, котра знімає по кілька ґрош. Відключити *185#, прийде смс з запитом та проханням ввести 1, якщо бажаємо її відключити, або 2 в іншому випадку.

Aby sprawdzić stan konta na terenie Polski:
  • Wpisz *131# (lub 94#), naciśnij przycisk "wyślij" ­­­­­­­, a stan konta pojawi się na ekranie telefonu, lub
  • Wybierz numer 321 (lub 95#) i odsłuchaj wiadomości o stanie swojego konta.

Aby sprawdzić stan konta przebywając za granicą:
  • Wybierz numer +48 729 200 321 i odsłuchaj wiadomości o stanie swojego konta.

UPDATE [2019-08-27]:
Якщо є кошти на рахунку, а через особистий кабінет в інтернеті не вдається додати пакет, то треба набрати:
*139*4829# і виклик, потім вписати 1 (підтвердження)
Увага! Цей код підключає пакет "Dla wszystkich M". Для інших пакетів:
"Dla wszystkich S"   - *139*4819#
"Dla wszystkich L"   - *139*4839#

"Dla wszystkich XL" - *139*4850#
Щоби перевірити стан рахунку: *137# і виклик.