Facebook

вівторок, 31 травня 2016 р.

Досвід користування з послуг мобільного оператора T-Mobile (Heyah)

Є маленька приємно-неприємна новина по моїй справі. Зателефонувавши сьогодні, адже 2016-05-31 був останнім встановленим ними терміном на мою апеляцію на відмовну децизію від 2015-12-29, до мого улюбленого Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Departament Legalizacji Pobytu, взнав, що мені продовжили термін винесення рішення до 2016-07-01. Що ж, "będę czekać na spokojnie" ще трохи більше місяця. Благо, цьому мене польська бюрократія навчила. Власне це основний їхній больовий прийом: очікування. Бо не кожен в змозі з різних причин це витримувати, починаючи від фінансових, закінчуючи психологічними. Тому варто скористатись філософськими прийомами Айкідо. Я їх застосовую у вигляді спрямування часового виміру у досить часті sprawdzania stanu mojej sprawy способом телефонування. І це дає плоди. Шкода тільки, що я цю практику почав використовувати дещо із запізненням.

Але, перебуваючи у стані меланхолійного збудження, сьогоднішню коротку публікацію хочу присвятити польському мобільному оператору, котрого власне я і використовую, без порівняння з іншими, бо нічого мудрого не напишу, бо не використовував інших. Вкажу проблеми, з котрими я та мої рідні стикнулись, та знайдені способи їх вирішення. Адже, усім українським заробітчанам в Польщі відомо, що "з Heyah дешево дзвонити до України". Тому, може хтось, приїхавши на заробітки, навчання чи довгу туристичну мандрівку до "другої Канади для українців" і, не знайшовши іншої інформації, скористається моїми вказівками й відішле у космос для мене повідомлення з текстом "Dzięki", а я його в якомусь житті дочекаюсь й відберу. 

В чомусь я можу помилятись, я не часто телефоную з komórkowego. В такому випадку, якщо комусь не шкода свого дорогоцінного часу, може в коментарях мене підправити, не ображусь.

Отож, стартовий пакет коштує 5 zł на 14 днів, які Ви миттєво видзвоните, не встигнувши зрозуміти, коли. Купити його можна буквально всюди: кіоски, супермаркети тощо. Вигляд має приблизно такий:
Може мати й інший вигляд, залежно від тарифного плану, напевне, не знаю. Бо мені пощастило отримати його в подарунок від сестри в перший день приїзду.

Doładować (поповнити рахунок) можна
a) в кіосках чи магазинах - в цьому випадку дадуть дооовгий чек, де є код, який потрібно wprowadzić;
b) зробити поповнення з банківського рахунку - цим способом особисто я користуюсь, бо є зручний з огляду на те, що не потрібно трусити своїми кістками й тим, що на них, попиваючи кавусю;
c) наразі не знаю.

Якщо мені не зраджує пам'ять, то перший раз треба поповнити на мін. 25 zł, щоби мати можливість місяць користуватись сімкою. Може плутаю, не знаю, читайте смс, що приходять.

Перевірка стану рахунку, як і наш улюблений "дзвінок до оператора" тут платні. Це змусило мене шукати альтернативу. Знайшов:
Потрібно ввести свій номер телефону, і Вам за 5.5 секунди приходить смс з hasłem (паролем). Вводите і бачите приблизно таке:
Так, гроші закінчуються, ще одна причина для медитації
Якщо маєте телефон з Android, то завантажте собі аплікацію "Mój T-Mobile".
Отож, доступ до свого особистого кабінету є. Далі потрібно вибрати пакет, один з тих, котрі бачите на скріні. Я зараз використовую останній: безкоштовні нелімітовані дзвінки на всі номери T-mobile та Heyah, 1 Гб інтернет і безліміт на смс. В Україні смсками не користувався, а тут почав з огляду на те, що доводиться на роботі вдавати, що працюєш, а не теревениш по комурці. Жарт лише тільки з часткою жарту. Інтернету мені особисто вистачає, не використовую й більше 200 Мб на місяць. Але то я вже досить старий, а молоді треба побільше, аби всі деталі на фото можна було зобачити. Знову жарт, і знову лише... Так, не повторюватимусь.

Інша важлива річ. Тут всім на початку спарюють якусь платну послугу, власне користуючись тим, що багато приїздить іноземців, котрі ще не володіють мовою в повній мірі. Приходить смс, де написано, що Вам підключено те, чи те. І якщо не хочете, то вишліть смс на такий то номер з таким то словом, чи кодом. Або щось подібне. Маєте 30 днів. І я на таке попався, втратив кілька злотих, і мій брат двоєрідний з жінкою, котрі приїхали до лікарні в м.Bydgoszcz лікувати хворого на рак крові (білокрів'я) 8-ми річного сина. 

То важка і тривала була битва за його життя. І Ваш покірний слуга взяв у ній одну з активних ролей, налагодивши всі необхідні контакти тут, в Польщі, включно аж їх до їх транспортування з Варшави. По це, імовірно, колись теж напишу. Бо можу надати контакти людей, котрі зможуть не безкоштовно, звісно, допомогти врятувати ще чиєсь життя. Адже часом інформація рухає матерією.
Так от. У моєму випадку вистачило щось там відіслати на якийсь там номер і мені відключили так щедро вдаровану платну послугу "Granie na czekanie". До речі, деякі з них можна побачити в тому особистому кабінеті, приходьте частіше додому. Моїм родичам пощастило менше. Смс вони у себе не знайшли, тому довелось шукати, як відключити їх "AGORA CIEKAWOSTKI". Знову ж таки чорна скринька на ім'я інтернет допомогла. Записуйте. Спочатку я віднайшов мейл kontakt@heyah.pl. Написав, аби відключили таку класну послугу. Наступного дня, отримав відповідь, але вже від boa@t-mobile.pl:
Witam,

 dziękuję za wiadomość.


 Uprzejmie informuję, że w celu wyłączenia usługi Ciekawostek, niezbędne będzie podanie następujących danych:



(gdy numer jest zarejestrowany)

- numer telefonu
- imię i nazwisko właściciela /pełna nazwa firmy
- hasło abonenckie lub numer PUK (w przypadku braku hasła lub numeru PUK proszę o podanie numeru pesel oraz adresu zameldowania) 


(gdy numer jest niezarejestrowany)

- numer telefonu
- numer PUK
(w przypadku braku numeru PUK proszę o podanie dwóch z wymienionych informacji: numer karty SIM [19-cyfrowy numer na karcie SIM], stan konta, data i kwota ostatniego doładowania, dwa przykładowe numery na które najczęściej są wykonywane połączenia ). 
 Po otrzymaniu powyższych danych, zajmę się sprawą.
Мене цікавив другий виділений жирним пункт, бо то не контрактний номер. Вислав їм буквально вчора вечором ще раз номери телефону і вперше PUKи брата і його жінки. Зранку - вуаля, Sylwia pisze:
Witam,

Dziękuję za dosłanie danych.
Uprzejmie informuję, że wyłączyłam usługę Ciekawostki.
Życzę miłego dnia.
Відключила і бонус: побажала мені милого дня. Шкода, не здійснилось її побажання, але не її провина в тому, що енергії одного побажання було мало для того, аби змінити напис на дошці життя. Але вона принаймні спробувала. Dzięki, Sylwije! 

Отож, działa! Якщо комусь не подобатиметься платна послуга, сміло пишіть на ці 2-а мейли навіть одразу, вказавши номер телефону, PUK і назву радості, яку відірвете від своєї комурки.

Що ж, втомився, я відпочивати. Якщо щось пропустив, то допрацюйте самостійно. Досвід приходить з часом і в праці.

До нових віртуальних зустрічей!

P.S.: Пишіть цензурні коментарі до публікацій, якщо щось цікавить. В блозі мені простіше відслідковувати, аніж в інших місцях.

2 коментарі:

  1. Який сенс брати Хею? На мій погляд, паршивий варіант - постійно потребує поповнення, та і, здається, дорогувато. Є ж варіанти, які потребують поповнення раз в рік, що ідеально для тих, хто не проживає в Польщі постійно. В мене Klucz, яким я абсолютно задоволений. Працює в мережі плюса, і досить економний. Та і в роумінгу економний - в ЄС вихідні дзвінки 45 грош/хв, вхідні 5 грош, тому нема сенсу купувати картки інших країн ЄС.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мабуть, маєте рацію. Я теж бачив, що можна, наприклад, від Play мати цілий рік активну карту. У моєму випадку немає сенсу іншого оператора мати, бо я не часто телефоную. Та й більшість в моєму листі контактів теж мають Heyah. А якщо й ні, то смс переписуюсь. А ще інколи до України за, здається, 55 grosz/min. Отже, я не особливо цим переймаюсь. Імовірно з часом й сам зміню.

      Я в публікації просто описав проблеми, з якими я стикнувся, і знайдені способи їх вирішення. Всього лиш.

      Видалити