Facebook

вівторок, 6 червня 2017 р.

Безкоштовні юридичні консультації для українців

Дозволю собі зробити рекламу хорошій людині задля допомоги іншим людям. Для українців в Польщі часто з різних причин є важко плавно почати плисти в руслі законодавства. Інколи їх кидають з висоти, аби вчились самі, інколи вони самі пузом догори лежать. Але людина є, тому допомагати потрібно.

Я Пана Пшемислава (Przemysław Lis Markiewicz) запитав про зміни до закону про чужоземців. Приємно було, що якимсь чином він натрапив на мою емоційну публікацію й сам відповів у радше емоційній, але більш змістовній формі, аніж я.

По суті я з ним погоджуюся, але не погоджуюся зі способом й часом цієї зміни. Я не втомлюся повторювати, що не кожен поляк зміг би документально підтвердити "польськість" своїх предків. А якщо моя бабця записана як римо-католичка, але я не маю папірчика, де б вона була вписана, як полька, а тільки як виселена українка. То хто вона і хто я? Але ж це неважливо. Я не переймаюсь цим, намагаюсь бути ні поляком, ні українцем, а - людиною.

Також немає там відповіді на важливе питання, що робити тим, кого пригріли цим законом. У спілкуванні у messenger'i Пан Пшемислав повідомив невтішну інформацію. Він вважає, що в законі вказано, що справи, документи на розгляд котрих приймались за старим законом, підлягають відхиленню. Сумно. Але боротимемось у будь-якому разі.

Отож, його сторінка у facebook, де він обіцяє безкоштовно допомагати в юридичних питаннях. Але не забувайте, люди, про скромність. Прозондуйте свою проблему спочатку самі, а потім турбуйте людину.

Немає коментарів:

Дописати коментар